17.3.07

90 kirjoitusta, 18 000 lukijaa

Hyvät ystävät. Kun aloin pitää tätä blogia, en voinut aavistaa, minkälaisiin mittasuhteisiin se kasvaisi. Tähän päivään mennessä olen kirjoittanut 90 blogitekstiä, ja blogissa on käynyt noin 18000 ihmistä. Blogin suosio kertoo selvää kieltään siitä, että ihmiset ovat kiinnostuneita yhteisten asioiden hoidosta, toisin sanoen politiikasta.

Keskustelua blogissa ei ole syntynyt niin paljon kuin olin odottanut. Sen sijaan blogiasioista on keskusteltu puhelimessa ja palautetta on tullut paljon myös sähköpostitse.

Minulle itselleni on ollut tärkeää, että olen voinut blogissa puhua ihmisille suoraan, ilman välikäsiä. Blogia kirjoittaessani olen myös pystynyt hahmottamaan asioita ihan uudella tavalla. Olen ikään kuin tullut laaatineeksi "henkilökohtaisen hallitusohjelman". Sen on lukenut niin suuri määrä ihmisiä, että se velvoittaa minua pitämään kiinni siitä, mitä olen kirjoittanut mustaa valkoiselle.

Olen myös kiertänyt ahkerasti maakuntaa. Tämän vuoden puolella olen käynyt 150 tilaisuudessa tai tapaamispaikassa. Kun viime vuoden tilaisuudet ja vaalien valmistelevat taapaamiset lasketaan mukaan, kalenterissani on yhteensä noin 200 merkintää. Urakka on ollut kova, mutta kannustava. Olen saanut hyvän kuvan maakunnan ihmisten toiveista ja asioista, joita on pyrittävä kehittämään.

Rankan työrupeaman jälkeen toiveeni on tietysti, että niin moni lukija kuin mahdollista kirjoittaa äänestyslippuun numeron 49. Huomenna jännäämme sitten lopputulosta.

Kiitos lukijoilleni ja tukijoilleni, jotka ovat omalla panoksellaan mahdollistaneet tämän mittavan projekin. Seutukunta tarvitsee oman kansanedustajan. Nyt meillä on siihen mahdollisuus.

2 Kommentit:

Anonymous Anonyymi said...

Hei!
Onnea vaan huomiselle. Hyvä olisi, jos pääsisit eduskuntaan.
En tiedä, luetko näitä kommentteja, mutta minusta muutaman jutun lukemisen jälkeen tuntuu hyvältä, että tuo suomen kieli on sinulla hallinnassa. Niin paljon näkee ja kuulee nykyään noita suomen kielen raiskaajia joka paikassa: televisiossa, lehdissä, radiossa, internetissä.
Jos äänestäisin, voisin jopa äänestää sinua!

maaliskuuta 17, 2007  
Blogger Matti Kämäräinen said...

Kiitos palautteesta.
Nyt vaalityö on tehty.
Toivon tietenkin, että mahdollisimman moni käy äänestämässä.
Matti Kämäräinen

maaliskuuta 17, 2007  

Lähetä kommentti

<< Alkuun